Påsklov

Idag har det varit riktigt härligt väder. Så efter frukost tog Calle och en långpromenad i solen. Sen har vi jobbat i trädgården en stund med. Calle har gnuggat Mattias i ämnet fysik eftersom han ska skriva prov efter lovet. 

I morgon ska vi till banken och prata pensionsspar maken och jag. Det har visst blivit nya regler när det gäller pensionsspar så då ska vi få rådgivning hur vi gör med vårt pensionsspar. Mycket att hålla reda på med sånt där. 

I går hade vi  målkonferens och arbetsutskott i nämnden. Intressant och lärorikt. 

Jag har lite småsaker att pyssla med denna vecka men ska försöka vila och ladda batterierna också. 

Har skaffat mig en egen bärbar dator äntligen. Calle hjälpte mig att hitta en bra på annons till ett bra pris. 






Kommentarer
Postat av: Nilla

Bra med egen dator, har jag med. Hoppas ni får en riktig skön påsk. Själv ska jag jobba, men bara lördag och söndag. Men det förstör ju hela påsken, tyvärr. Är det inte dags för en träff snart, eller vad tycker du. Någon gång i maj kanske?
Kram

2015-04-02 @ 13:56:28
URL: http://nillasdagar.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0