Lite nytt

Idag har jag varit till centrum och fixat mina naglar efter jobbet. Lite nytt glitter fick det bli idag. 



Passade på att köpa mig ett par jeans och ett par nya tröjor och en fin sjal också. 

I morgon ska jag in till stan på Kd's extra riksting, där vi bl a ska välja vår nya partiledare, Ebba Busch Thor som jag skrev om för några år sedan och tyckte hon skulle bli vår partiledare.  Nu är det ett faktum och nåt jag är mycket nöjd med. 

När jag kom hem hade min man köpt jordgubbar som jag kan mumsa på innan middagen. 




Nästa vecka ska vi till Kista. Jag och båda sönerna ska klippa oss och så ska yngsta sonen få en "klädpeng" och shoppa lite nya kläder. Bäst att passa på för det är inte enkelt att få tonårssöner in i klädaffärer. Mycket enklare med döttrar. 

Sedan smider vi semesterplaner. Letar ny husvagn och längtar till Öland. Får se vad vi väljer. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0