Måndag igen

Det har hänt massor idag. Det mest fantastiska är att min man blivit morfar. C och N har fått en fin liten dotter idag. Grattis önskar vi den fina lilla familjen. 

Min äldsta dotters man har födelsedag i dag. Grattis R!

Jag har burit pärmar och böcker och ställt i hyllor i mitt nymålade klassrum. Det målades på höstlovet och blev så fint. Jag bar böcker och fixade hela förmiddagen. Det var ett helt träningspass. 

Apropå måla så har jag målat klart skjutdörrarna  i vår sovrumsgarderob. Vitt givetvis. 😃


Sedan har vi ätit god middag med de två yngsta barnen och dotterns pojkvän. Maken lagade oxfilé och klyftpotatis. 

I morgon ska jag på facklig utbildning. Det blir lärorikt hoppas jag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0