Helg

I dag är det extra skönt med helg. Har haft en vecka med mycket arbete på jobbet och dessutom luftrör som varit extra besvärliga. Har kortison och bricanyl mot astman med de har inte hjälpt fullt ut så jag är trött idag. 

Det finns ibland företeelser som kan dränera oss människor på energi. Jag har lämnat en sån företeelse till dem som kan sånt bättre. Så ska jag försöka inte oroa mig mer för detta och få min nattsömn åter. Är tacksam för min stora familj som är bra på att lyssna, ge råd och supporta. Vila, återhämtning och goda samtal får bli helgens ledord. 

Ska försöka vila hela dagen. Jag behöver träna på det, så hoppas jag att energin snabbt återvänder. 

Min snälla man bjöd mig på frukost på sängen idag och innan frukost kunde jag ta ett varmt bad. 




En bra dag önskar jag alla vänner som läser min blogg. 

Blessings!

Kommentarer
Postat av: Huldran

Hoppas du får rätsida på bekymret. Vad det än är. Ha en finfin helg!

Svar: Tack fina du. Jo det blev bra till slut. Har tjafsat om en felaktig faktura men fick rätt efter några turer och lite hjälp. Ha en bra helg du med.
Helen Embretsen

2014-11-22 @ 19:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0