Ny termin

Nu är semestern slut och på måndag börjar jag jobba. Det ska bli riktigt kul tycker jag. Många spännande utmaningar. 


Men när jag kollade mig i spegeln i morse kändes inte min kropp speciellt jobbklar. Så jag tog mig en tur till centrum och fixade naglarna, köpte lite nya kläder och smink. 


Hittade min favoritdoft på Kicks så den fick följa med hem. Har köpt hårfärgningsmedel så ikväll ska utväxten färgas och hårinpackning ska göras. 


Ska försöka få tid till frisörbesök och klippa en fin Meg Ryan typ av frisyr som jag hittat bild på. Återstår att se om den funkar på mig, men det ska nog gå bra. 
Unnade mig en god räkmacka och en latte på cafét i centrum också. 

Lite bilder:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0