Härliga lördag

Kallt är det men solen skiner vårvarm och fåglarna kvittrar sina vårsånger utanför fönstret.

Mannen jobbar, barnen är hos sin pappa och jag har tagit sovmorgon. Ligger och ser på Nyhetsmorgon på tv och bara har det lugnt och skönt.

Hundarna har varit ut på morgonpromenad med husse innan han åkte till jobbet så inte ens det är det bråttom med.

Idag ska jag ta det långsamt. Pyssla och packa i sakta mak blir det. I morgon är min man ledig så då fortsätter vi att packa med inriktning på att skruva ner och plocka bort sånt vi inte kommer att använda på några veckor.

Den 25e börjar vi köra saker och det stora flyttfokuset blir under de fyra påskdagarna när mannen är ledig. Jag får ju inte lyfta så vi hoppas på lite bärhjälp.

Hoppas ni alla får en riktigt härlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0