Sol

En otroligt härlig solig dag idag. Dessvärre jobbar jag ända till kl 17. (Gibbonkurs med jobbet på em). Men idag har jag hemmaman, som har som lediga dag idag, så mina sysslor hemma lär vara högst minimala.

När jag kommit hem ska vi åka och hämta fiskar som vi fått gratis av en bussig tjej. Sen ska vi åka och köpa en avlastningsbord som jag hittat billigt på annons och sedan skriva överlåtelsekontrakt med vår hanhund Hugos nya matte. Allt detta i Bålsta så det går nog ganska snabbt.

Just nu har jag rast och sträcker ut ryggen en stund på soffan. Det är så skönt att kunna göra det. Speciellt när jag vet det blir en lång dag med stillasittande på hårda stolar.

Nu ska jag strax återgå till mitt klassrum för strax är min rast slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0