Smink

Idag har jag varit till Bollnäs och fyllt på mitt utarmade förråd av smink. Jag köpte underlagscreme, puder, rouge och en mascara. Så nu är det fixat inför sommarens begivenheter.

På hemvägen passade vi på att stanna förbi på kattutställning på ishallen i Bollnäs och på Långheds marknad och även en tur till ostkiosken.
Väl hemkommen tog maken en tupplur medan jag älgade iväg ut på en timmes stavgång. Det var jättehärligt även om den avslutades med regn.
Nu ska vi strax grilla. Maken fixar och donar med det, dottern ser på tv och "pajken" spelar dataspel.

Själv ska jag ta av mig träningskläderna och sen blir det ett bad för mig.
Ha en härlig lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0