Vår

Idag har det varit riktigt ljumma och sköna vindar. Jobbade 9-17 idag och vid lunch tog jag och mina kolleger ett promenad upp till Quren för att äta lunch. Åh vilken god och sund mat de har där. Ett underbart salladsbord med en massa gott och idag blev det morotssoppa med ingefära. Mums!
Till middag blev det kycklingwook så det har verkligen varit en bra matdag idag :))
Jag kämpar på med min viktminskning. Det går så bra och två dagar nu har jag fått höra att det syns att jag gått ner i vikt. På måndagar väger jag mig. Nu på måndag är det dessutom dags att kolla midjemåttet. Det känns så härligt och jag har så mycket som taggar mig.
Nu ska sonen och jag kolla på film.
Trevlig kväll!
(Tänk att snart är det helg igen:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0