Tjohooo

Vikten går neråt och jag har sedan 1 december gått ner 8,2 kg och minskat 8 cm runt midjan. Jag känner mig SÅ nöjd. Vill bara påpeka att mitt beslut att gå ner i vikt inte primärt är av fåfänga skäl. När man närmar sig 50 så är väl inte utseendefixeringen speciellt stor, nej jag hade gått upp så mycket under min sjukdomstid när jag varit i stort sett orörlig och jag mådde inte bra av det. Jag var orolig för hjärt- kärlssjukdomar. Nu känns det bra för jag har hittat en metod som passar mig.

I helgen har jag haft feber, inte mycket men tillräckligt för att jag bestämde mig för att avstå träningen. Så nu hoppas jag på att febern håller sig borta så jag kan ta någon promenad i veckan istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0