Helg!

Så skönt med fredag. Sol ska det visst också bli i helgen - härligt! Barnen är hos sin pappa kommande vecka, sonen har ju sportlov så då blir det mysigt för honom att få rå om sin pappa och vice versa. Men det är tomt och tyst i huset när barnen inte är här. Jag är en sån mamma som trivs bäst när dom är hemma och kan ibland "klättra på väggarna" av saknad när de inte är här.
Maken och jag har inga speciella planer för helgen. Vi blir nog hemmavid och pysslar hemma, njuter av det fina vädret och går några långpromenader och äter lite god mat. Vi har ju vår hanhund Hugo här också som uppvaktar vår tik Loulou. Får se hur det lyckas denna gång. Går det som vi hoppas har vi små malteservalpar i mitten av maj månad.
Om en stund ska vi skjutsa sonen till bussen, handla lite och ikväll blir det kinamat! Det ser vi fram emot sen ska vi bara slappa.
Ha en trevlig fredagskväll....
I morgon ska ni få höra berättelsen om den parisiske konstnären.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Den här helgen är jag ledig, så nu säger jag också vad skönt det är med fredag ;o) Då får jag hålla tummarna för små valpsingar nu då. Lycka till!

Ha en trevlig helg, Kram

2012-03-02 @ 18:33:19
URL: http://nillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0