Härlig dag!

Har haft en härlig dag både på jobbet och hemma. Känner mig så tillfreds och nöjd. I morgon jobbar jag kort dag och har dessutom en lång sovmorgon. På onsdag kommer min äldsta son på middag. Det ska bli så härligt! Ser verkligen fram emot det. Mina föräldrar kommer också och jag sätter sånt värde på att få umgås med mina kära.
Jag är så tacksam för mina fyra underbara barn, mitt barnbarn, min syster med familj och mina föräldrar. Tacksam att få ha min man vid min sida, min härliga svärmor och mina fina bonusdöttrar. För underbara och fina vänner.
Glad att jag får bo i vårt fina hus som vi har förmånen att få ställa i ordning i vår smak lite undan för undan.
Ska sova tidigt ikväll. Behöver sömn.... sömn, frisk luft, bra mat och promenader - det är min melodi.
Natti natt och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0