Fin fint med tisdag

Den här veckan jobbar jag min vanliga tisdagstid. Det innebär att jag har hela förmiddagen hemma. Har hunnit med en del fixande. Uträttat några ärenden som jag behövde göra. Det känns så skönt att ha de här förmiddagarna.
Har precis ätit en tallrik havregrynsgröt med krossade linfrön. Det är bra för min krångelmage.Nu ska jag strax åka till jobbet. Maken installerar den nya HD-boxen vi precis fått. Tur att han är "täknisk" tycker jag.
Strålande sol och sjungande fåglar... en härlig vårdag är det alltså. När jag kommer hem efter hela tre timmars arbete (!) :)) så ska maken och jag ta en promenad. Ingen tvåtimmars idag dock men närmare en timme ska det nog bli.
Nej... dags att packa pinalerna och åka mot Alfta då.
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0