Det går framåt

Började min dag med ett stort glas citronvatten, en cambridge och en kopp kaffe. Sedan åkte jag och hälsade på min gamla klass och mina fd kolleger. Det var så mysigt att få träffa alla igen. Jag fick många fina kort som barnen tillverkat. Goungarna!

Sedan åkte jag hem igen och åt en tallrik havregrynsgröt med linfrö till lunch. Sen bar det iväg till jobbet för en kort arbetsdag på tre timmar. Känner mig lite trött idag trots att jag sovit som en stock i natt.
Idag hade jag beställt tortellini med ostsåstill middag, det var smaskens!
Vi planerar vår resa till Spanien för fullt. Vad spännande det ska bli att vandra pilgirmsleden i norra Spanien.
Vi beräknar komma hem ett par dagar innan min 50-års dag och den dagen firar vi med öppet hus med buffée. Det kommer att bli så mysigt! Efter allt firande åker vi ner till Öland med barn och husvagn. Härligt det med.
Ja ungefär så kommer nog vår sommar att se ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0