Shop til you drop

Idag har jag, syrran och mamma varit till Bollnäs och shoppat. Jag är ju inte så van vid shopping jag längre men det var otroligt skönt att handla med min stilsäkra syster som smakråd. Hon kan sånt där hon. Att jag dessutom fick handla min klänning två storlekar mindre än vad jag brukar är ju inte helt fel heller :)
Givetvis var det kläder till min dotters bröllop om en vecka som inhandlades. Jag hade beställt en klänning förut, men var inte så nöjd med kvalitén på tyget när den kom. Så nu blev det en ny. Åh vad jag gilllar den. Berättar inget än, men bilder kommer nästa lördag.
Köpte nya skor och en ny specialutprovad bh också. Så nu blir det tjusigt värre, från topp till tå.
På måndag ska jag och sonen iväg och handla examens/bröllopskläder till honom med. Då ska jag kolla lite efter en snygg väska också. Jag har en på lut som jag ville fundera lite över. Maken skickar jag väl in på Dressman så hittar han säkert nåt snyggt där. Det är ju lättare för karlar med kläder tycker jag.
När jag kom hem mannekängade jag för maken, som gillade mina kläder :)
Vädret är helt underbart och har varit så hela dagen. I kväll blir det grillat. :) Mums!
Ha en fortsatt bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0