Det ordnar sig

Jag har låten "Det kanske ordnar sig - det gör det alltid. Det kanske löser sig....." i huvudet idag. Orden och takterna virvlar omkring i huvudet i samma mönster som regnet utanför mitt fönster.
 
I går var det husvisning och så är det en på måndag. Ett par familjer är intresserade och det kanske blir fler. Jag hoppas att det går snabbt och att vi snart kan skriva köpekontrakt med någon. Vårt hus är ju så fint och mysigt.
 
Jag börjar ju jobba den 8 augusti och jag hoppas vi Gud att jag har någonstans att bo då. Men det löser sig, det gör det alltid eller hur?
 
So I will keep up the faith, för jag vet att den hand som fört mig där jag är i dag aldrig kommer att lämna eller överge mig. Allt kommer att ske på bästa sätt - även om jag inte ser vägen klar just nu så forsätter jag att gå på den.
 
.... så håller han min hand i sin och det är nog för mig.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0