Helg

Efter en otroligt intensiv arbetsvecka (det är mycket nya rutiner när man börjar nytt jobb), så är det äntligen helg. Idag vaknade jag med en sprängande huvudvärk. Fick börja dagen med ett par treo och en kopp kaffe. Efter en stund så mådde jag så pass bra att jag fick i mig en tallrik havregrynsgröt som min älskade make lagat till åt mig.
Idag ska vi till min svärmor på lunch tillsammans med mina föräldrar. Det ska bli mysigt. Sedan blir det en promenad för maken och mig och sedan siktar vi in oss på en soft kväll med god mat framför tvn. Något som jag vet dottern uppskattar. I morgon ska vi hämta upp ett matsalsbord som jag köpt på annons. Försöker byta ut allt i vardagsrummet mot vita möbler nu. Ja förutom sofforna, vi har för mycket djur i vårt hus för att ens våga prova det :)
Det jag har kvar att leta nu är soffbord. Men det ska jag väl hitta så småningom eller så målar vi det vi redan har.
Ha en härlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Jag försöker också vita upp det hemma. Har ett stort matbord som jag ska försöka måla vitt. Men det får bli längre fram i vår så jag kan stå ute och slipa. Synd att man inte kan ha vita soffor..det är så fint. Jag har en vit fotölj, men den får jag ju täcka över när jag inte sitter där, lite tråkigt. Men så är det ju när man har djur. Ha en skön lördagkväll.

Kram

2012-01-14 @ 18:18:08
URL: http://nillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0