Dagar och nätter

I natt har jag varit klarvaken. Inte så att jag legat och grubblat över nåt utan bara inte kunnat sova. Jag tror det ska bli skönt med ordentliga jobbrutiner igen så det blir vardag och ordning och reda på allt. Man blir ju lite slö och vänder på dygnen när det är jullov. Somnade runt halv sex och sov till halv tio. Efter en kopp kaffe tog maken och jag en långpromenad och mina lånta stavar fick hänga med. Jätteskönt är det att promenera. När jag får råd (det heter ofta så i mitt liv) ska jag köpa mig ett par egna stavar. Det finns visst såna med svikt som ska vara bra har jag hört. Såna vill jag ha. Men jag är glad att jag får låna svärmors extra stavar så länge. Hon är snäll hon.
Maken värmde sig lasagne när vi kom hem, men jag har så svårt att äta direkt efter träning så jag tog mig ett stort glas vatten och en Cambridgeshake lite senare.
För er som vill prova Cambridgekuren rekommenderar jag varmt att prata med min svärmor som är konsult. Skriv din mailadress i kommentarer (obs publiceras ej) så skickar jag hennes telefonnummer till dig. Hon har även mottagning i både Bollnäs och Edsbyn.
Nej nu ska jag strax ta ett bad och sen ska jag se till att göra lite nytta. Städa linneskåpet tror jag är en bra sysselsättning idag.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0