Sådär ja

Då var det onsdag och snart helg, eller hur? I morgon fyller mitt livs KÄRLEK 50 år. Det kan man inte tro. Världens snyggaste, snällaste och mysigaste man. I morgon blir han firad "light" :)) För på lördag har vi öppet hus här hemma med smarrig buffé och god tårta. Hoppas många kommer!
Idag har jag jobbat min 9 to 5 dag. Har haft en toppendag på jobbet, men så tycker jag det är för det mesta. Älskar mitt jobb och att jag faktiskt har ett jobb att gå till. Otroligt tacksam för det!
Sedan började jag med en ny spännande grej i söndags. Men det tänker jag inte berätta om än, det ska jag göra om några veckor... he he.
Finns inte så mycket mer att orda om nu, så jag ska kolla lite på Tv, sen ska jag ta ett bad innan jag kryper till kojs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0