God morgon!

En ny härlig dag! Idag har sonen idrottsdag och ska åka slalom i backen. Så jag har gjort en riktigt smarrig matsäck till honom. Själv ska jag till jobbet och bl a planera sportlovet. Ovant för mig att inte vara ledig på sportlovet, men det gör ingenting för jag är bara så glad att jag har mitt jobb.
Mitt lilla projekt går alldeles strålande och bättre än förväntat så jag är så nöjd med detta.
Maken väntar på ett spännande besked också, så vi håller alla tummar och tår att allt ska gå i lås.
I kväll ska hela familjen gå på bio och se Chronicle.
Glömde ju säga att vi ska i väg och hämta Hugo idag, för Loulou har börjat löpa så vi ska se om hon blir parad denna gång. Hon är en liten bestämd fröken Loulou och det är inte alltid som hon tycker att hanhundar är något att vurma för. Kanske går det bättre i dag när det är skottdagen. För då får ju tjejerna fria och det kanske är det hon väntat på den lilla loppan.
Ha en riktigt bra dag, nu ska jag dricka mitt morgonkaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0