Mellandagar

Det är dom här dagarna när folk springer på mellandagsrea. Dock inte jag, för jag hatar att trängas med folk. Sen är jag väl inte direkt shoppingtypen heller. Jag är rätt billig i drift om jag säger så.

Men det är skönt med mellandagar. Det är kav lugnt här hemma. Bara djuren och jag. Maken var ledig tre dagar vid jul men nu är det fullt ös fram till nyår.

Jag uträttar lite nödvändigheter, promenerar med hundarna, ser på film och försöker vila så mycket jag kan.
Har känt av min magkatarr här i jul så jag försöker kurera den så gott det går.

Nu ska jag kolla på nyheterna sen blir det frukost.

Här kommer en bild på mina nya julklappstofflor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0