Läget just nu

I dag är det söndag. Jag har jobbat en halv vecka och det har varit toppen. Älskar mitt jobb! I helgen har jag varit i byn och packat lite, tvättat och umgåtts med make och djur. Förmodligen är det bara en vecka kvar i husvagnen nu, I början av nästa vecka kanske vi kan börja flytta in. Maken har lovat ta hand om städningen åt de avflyttande så hoppas vi det går snabbt för dem med flytt av saker. På torsdag börjar lilleman skolan och då är det bra om vi snabbt får komma in i lägenheten så det bara är någon natt i husvagnen för honom. Men det känns som lite semester när man bor i husvagnen. Nu har jag ju på egen hand lyckats få igång Tvn och maken har köpt ett nytt batteri till husvagnen så vi hoppas få på värmen nu också så blir det nog en bra vecka där trots allt,
 
Min bil gick sönder i onsdags. Den var ju mindre kul. Tur jag har en snäll och hjälpsam son i Bålsta som kom till undsättning. Snäll är han som lånar ut sin bil till mamma också. Goungen! Nu är bilen på verkstad så får vi se vad den notan slutar på. Sen tänkte jag besiktiga den och kanske, kanske byta in den mot nåt annat som är litet och bensinsnålt.
 
Kommande vecka nu har vi 3 planeringsdagar innan eleverna kommer. Ska bli så roligt att få träffa min klass!
 
Ha en bra vecka allihop!
 
 

Kommentarer
Postat av: Nilla

Jag tycker du är tuff som bor ensam i en husvagn. Kul att du trivs med nya jobbet. Hoppas ni får komma in i lägenheten lite snabbar då. Och hoppas även att Calle får jobb, och att huset blir sålt.
Kram på dig

2012-08-12 @ 19:32:38
URL: http://nillasdagar.blogspot.com
Postat av: Sanna Svedin

Superfin blogg du har! Är allt bra med dig? :)

2012-08-21 @ 06:44:05
URL: http://gottagetdown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0