Today

img_3496 (MMS)

Har haft en bra dag idag. Köpt en billig kontorsstol på annons som maken både hämtade och levererade till mig på jobbet, för det är där den ska stå. Ledsnade på den hårda plaststol som stod där innan och eftersom jag är ett handlingskraftigt och rejält fruntimmer från bynn så tog jag saken i egna händer och köpte mig en egen stol. Maken passade på att bjuda ut mig på lunch på Gästis och det var så mysigt.   Ikväll har jag och sonen sett på Ice Age 3 och vår gemensamma favorit i filmen, Sid. Nu är det dags att slå igen mina gröna för i morgon börjar jag jobba tidigt. Fördelen är att jag slutar tidigt också och kan göra helg. Ska skjutsa sonen till bussen på em och passa på att införskaffa lite nödvändigheter i Bollnäs. Men som sagt. Sova nu.  Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0