Shopping med sonen

Idag har jag varit med Lilleman in till Bollnäs och handlat kläder till honom. Vi köpte ett par chinos och en tröja som han ska ha på skolfotograferingen nästa fredag. Sen köpte jag en långärmad tröja, två T-shirtar och en vinterjacka till honom. I går fick han ett par nya gymnastikskor också. Så nu är han lite ekiperad igen. Känns skönt att ha vinterjackan avklarad i alla fall. Han växer ju som tok den killen och är snart längst av sina syskon.

Innan dess så var jag på jobbet. Det var jättekul och jag är mest nöjd med att idrottslektionen gick så bra. Vilka duktiga ungar jag har i min klass.

Nu är jag så trött och ska vila en stund. Sedan ska jag lägga slutfinishen vid tidningen och skicka den till tryckeriet och så ska jag försöka få iväg min ansökan om lärarlegitimationen med också ikväll. Det har varit krångligt att skicka i väg den. Måste vara nåt krångel med skolverkets hemsida i går. För det är själva signeringen som inte funkar. Allt annat gick bra. Men min "datatäkniker" till make fixar det nog hoppas jag.

Nej nu måste jag blunda några minuter för blicken går inte att fixera riktigt. Ikväll ska jag och sonen se på filmen Rio.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0