Krångelvägg klar

Idag har maken tapetserat krångelväggen och fått Tv med tillbehör på plats i Tv hörnan. Å så fint det blir. Så nu ska det målas de sista listerna och göras underarbete för de sista bitarna vägg. Sedan ska den vita tapeten upp i resten av gillestugan. Dörrarna ska också vitmålas och även lite möbler. Så det blir nog lite pyssel med det till helgen.
Lovar att lägga ut bilder när allt är klart.
Idag efter jobbet var vi en sväng in till Bollnäs och gick på Erikshjälpen och Röda korset. På Erikshjälpen hittade jag en matta men tyckte den var för dyr, just nu i alla fall, så det blev inget köp. På Röda korset köpte jag en tavla av en typ som jag har två av tidigare. Har dem i vardagsrummet så de kommer också på bild när vardagsrummet blivit tapetserat.
Det bästa köpet, tyckte i alla fall hunden Jolly var 6 st tennisbollar för 1 kr styck. Hon har lekt hela kvällen med sin nya boll.
Nu ska jag titta på Lyxfällan.
Huj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0