God morgon

Snart ska jag åka till jobbet. Det tycker jag är härligt! Har varit vaken sen kl 4, så jag blir väl trött ikväll kan jag tro. Har perioder när jag vaknar i vargtimmen och då är det ofta några nätter på rad som det är så. Men dessemellan sover jag som en stock.

Stor höststädning är att vänta i vårt hus de närmaste dagarna. Det ska bli skönt att få det gjort. Sedan har vi fått ett fint piano som ska hämtas så fort vi hinner. Vi ska ju inreda ett musikrum i källaren så då kan det vara bra att ha ett piano där med. Annars har vi ett i vardagsrummet med. Men vi gillar ju musik i vår familj. I går satt barnen och sjöng tillsammans. Å vad fint det lät.

Nej nu får jag minsann sluta pladdra och se till att få i mig lite frukost.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0