Yrvädret

Skulle väl inte sätta det epitetet på mig själv direkt, men idag har jag varit ganska likt ett yrväder. När jag kom hem från jobbet satte jag i att skura kök och diskbänk och jag drog till och med fram spisen och städade bakom den med. Sen åkte vi till Bollnäs och lämnade Lilleman på bussen. Han åkte till sin pappa på förlängd helg, men är tillbaka på söndag igen.

Väl hemkommen satte jag gubben på att bädda rent i sängen, fast innan det så dammsög jag hela sovrummet inklusive säng och dynor. Golvet torkades, rummet vädrades och gubben slängdes i duschen. Hörde han muttrade nåt om att det var lugnare när jag var på jobbet. He he he..... Själv tog jag ett härligt kvällsbad och nu ska jag bara slappa och se på tv i vårt totalt nystädade sovrum. Härligt!

Snart är det helg hörrni! Även om jag verkligen älskar mitt jobb så är det mysigt med helg med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0