Vilken dag!

Vaknade i morse med den värsta huvudvärken på flera år. Inbillade mig att den skulle gå över bara jag druckit kaffe. HA! Det gjorde den inte! Härdade ut hela dagen på jobbet och drämde i med musiklektion som avslutning på dagen. Ajajaj..... Väl hemkommen blev det två Treo och sängläge. Somnade som en stock och sov trots att maken spikade upp kablar på nedervåningen. Vaknade av att svärmor kom. Då blir nämligen hundarna tosiga, för hon har alltid med sig köttbullar till dem.

Nu är huvudvärken borta, men jag är alldeles skakis i kroppen och fortfarande ordentligt trött. Blir till att ta det lugnt ett tag till tror jag.

Ha en underbar fredagskväll allihop. Det tänker jag ha. Maken har lovat laga baconinlindad kyckling med gorgonzolasås. Filibaba det!

Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0