Pigg

Ja det var jag när jag vaknade i natt kl 01.41. Så in i norden pigg att jag inte sov något mer förrän en halvtimma innan klockan ringde och det var dags att gå upp, då var jag inte fullt lika pigg kan jag meddela. Så efter en intensiv arbetsdag säckade jag ihop och sov lite middag när jag kom hem. Riktigt skönt var det.
Efter en god middag ska jag nu kolla lite på tv. Först blir det "How clean is your house" och sen blir det "Arga Snickaren".
Har fått mig ett gott skratt som faktiskt påminner mig om den där leken vi lekte när vi var små. Viskleken kallade vi den. Ni vet där en person viskar ett ord och så viskar man det ordet runt och när det kommer till sista personen så är det oftat nåt helt annat. Ibland behöver faktiskt inte ett ord, en mening, en fråga, ett påstående gå så väldigt långt förrän det blir något helt annat än det som sades från början.
Nä nu ska jag inte filosofera nåt mer utan kolla på folk som inte kan hålla rent på tv. Intressant det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0