Dagen

Idag har jag jobbat, kommit hem, fixat lite och så har sonen och jag ätit makens goda pannkakor. Renaulten har varit på besiktningen och ska få en ny spindelled på måndag. Volvon har fått ena broms"någonting" bytt av min duktiga man. Nu är det bara den andra broms"någonting" kvar sedan ska den väl gå som en klocka... hoppas jag. Audin står så fint och väntar på att det ska bli torsdag så den också får åka till besiktningen. Klarar den det då hoppas vi naturligtvis på rusning av hugade spekulanter.... (sa hon med rösten drypande av ironi-hö hö).

I slutet av veckan ska jag ta itu med vårt kläd- och skoförråd. Det är nere i källaren och maken har redan plockat fram kartonger till mig. Sen ska dom få påfyllning på Erikshjälpen igen. Jag och dottern gick igenom hennes kläder och skor för ett par veckor sedan så nu är det bara vi övriga som ska gå igenom vårt också.

På fredag ska valparna till veterinären för id-märkning, vaccinering och veterinärbesiktning. På lördag kommer E och hämtar sin lilla Chanel. Som hon väntat på i 3 år och även Armani ska få åka på prov till en familj här i närheten. Spännande att se hur det ska gå för de små liven, men de får de allra bästa hemmen så det känns riktigt bra.

Näpp nu ska jag fortsätta glo på House på TV sen blir det till att sova.

Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0