Stolt!

Jag är stolt över mig och min man idag. Vi har verkligen varit flitiga. Direkt när jag slutat jobba åkte vi in till Bollnäs och köpte trädgårdsväxter. Massor av olika perenner på Mobackes och även några på Granngården.
Fyra pioner, olika sorters akleja, en massa flox och nävor som marktäckare, löjtnantshjärtan mm. Sedan när vi ätit middag planterade vi allt. Men det största utav allt är att min starke och envise make har grävt upp 12 av 19 eländiga taggbuskar och det var ett riktigt slitsamt göra det där. Snacka om sega och långa rötter.

Nu ska jag strax ta ett välförtjänt bad och sedan blir det att slappa framför Tvn. Sen ska jag också tänka på hur fint det blir i vår trädgård. I morgon fortsätter vi... härlig motion är det, att förena nytta och nöje.

Här är en bild på en japansk akleja som numera finns i min trädgård.



Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0