Nu är det dags

Dags att leka modell för en dag. Jag är väl inte klok! Vad har jag gett mig in på?! Skräckblandad förtjusning är väl vad man kan kalla den känsla som finns hos mig just nu. Undrar om jag valt rätt kläder? Hur kommer de att göra sig på bild? Kommer smyckena att passa... och skorna? Ja så där far frågorna runt i mitt huvud just nu.

Sminkad blir jag på plats, men håret fixar jag själv. Hoppas innerligt att jag har en bra hårdag idag....

Nu ska jag sluta oja mig och istället krypa ner i badet. Igår gjorde jag nagelförlängning själv så händerna ska se prydliga ut.

Kommer väl löpande rapport via mms inlägg sen hoppas jag.

Ha en bra lördag och grattis till mitt söta kusinbarn Lo som fyller 1 år idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0