Morrn

I dag är det lördag och för närvarande ser det ut att bli en molnig dag. Men vad gör det när man har trevligt. Maken och jag ska strax starta morgonen med mysfrukost och melodikrysset. Sen tar vi en tur till Erikshjälpen i Bollnäs


som nyöppnar idag. Vi kanske lunchar på stan, vad vet jag, sen hem och göra lite nytta för att slutligen bänka oss med lite god mat framför Tvn och heja fram Sverige i ESC.


Kanske att jag tar en liten trädgårdsrunda och sår lite blommor av fröer jag fick med i en trädgårdstidning. I vanliga fall sår jag inte fröer utan köper hellre perenner och planterar. För de kommer upp år efter år och så är de ju färdiga små plantor när man köper dem.

Återkommer säkert med fler rapporter om våra förehavanden idag.

Tills dess..... ha det underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0