Marknadsdag

Idag har vi varit på Rättviks marknad, maken, jag och de två yngsta barnen.



Det blev en del kläder handlade. 15 par strumpor till Lilleman bl a och så fick båda barnen varsin munkjacka och lite annat smått och gott. Ska ägna några veckor åt att uppdatera Lillemans garderob nu när han ska flytta hit. Så han får de kläder han behöver och vill ha.

Det har varit en härlig dag även om vi är bra trötta nu. Maken är snart hemma från biojobbet och då ska vi grilla. Jättemysigt det med. Själv har jag rensat lite i rabatten när vi kom hem. Bäst att ta det nu, innan det blir för mycket.

Annars har vi funderat och spekulerat lite omkring vad vi ska hitta på runt midsommar maken och jag. Förmodligen åker vi iväg med husvagnen en sväng. Sen efter midsommar, när barnen kommer och ska stanna i tre veckor då blir det ÖLAND! Det är mitt andra hem det! Längtar så!!





Kommentarer
Postat av: Calma

Hej vännen där

Jag är back in buisness again L

Haft lite bloggtorka ett tag,men jag blir sån ibland,,bara e så



VAd härligt med markand,gillar sånt verkligen



Problem med sysselsättning i midsommar? L

Det har INTE jag,jobbar hela helgen,jobbade hela påsken oxå,jippi



Nu ska jag snart nanna,men ha det bäst,,stor kram vännen,från Calma:=)

2011-05-07 @ 21:40:35
URL: http://calma-s.bloggplatsen.se
Postat av: Viktkamp

Roligt med marknad =)

2011-05-08 @ 10:11:21
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0