Back on track

Sådär ja, då har jag tränat för första gången på 2 veckor. Har varit förkyld och eländig så har valt att ta det lite lugnt. Men idag var det dags igen. Körde samma sekvensträning som jag brukar och det gick bra även om det kändes att det var ett tag sedan.

Så nu hoppas jag att jag kan köra mina två pass i veckan fram till sommaren. Då tänker jag åka till Öland så då får jag hoppas jag hittar nån alternativ träning då.  Sen blir det att fortsätt igen i höst och resten av livet verkar det som.

Tillbaka på jobbet är jag också efter påsklov och sjukhusbesök. Känns jättebra, för det är helt underbart att få gå till jobbet och träffa alla fina ungar och personal.

Vädret har varit kallt och eländigt men jag hoppas värmen kommer tillbaka nu. Det är ju så mycket jag vill göra utomhus. När maken tagit bort taggbuskarna då blir det plantera av. Det lovar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0