Walking on sunshine...

Å vad härligt med sol! Tycker det är nåt av det bästa som finns. Ska försöka sätta mig en stund på altanen idag. Vi har ju vår tomt och vår altan helt i söderläge, vilket är helt underbart.

Annars är det städning och lite vikning av tvätt som gäller i dag. Men maken och jag hjälps åt så då går det snabbt. Båda barnen kommer hem till totalt nystädade och renbäddade rum också vilket känns skönt både för dem och för mamman.

Maken är ute på promenad med hundarna så dom är väl blöta när dom kommer in. Själv har jag sovit som skrutt i natt, efter flera nätter med mycket god sömn. Så huvudet värker och tankarna är svåra att samla. Får se om det lättar i dag. Känns nästan lite migränartat.

Men nu ska maken och jag ta lite förmiddagskaffe så ska det nog bli fart på den här tanten också vad det lider.

Återkommer säkert lite senare, när huvudet är mer samarbetsvilligt.

Ha en riktigt härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0