Vårmånad

Jo för mars ÄR en vårmånad, även om våren inuti mitt hus börjar redan i februari. Men idag visar sig våren från sin bästa sida med milt väder och strålande sol. Jag tog morgonrundan med hundarna i morse och det var så härligt. Sedan åt jag frukost och sedan tog jag itu med att klippa och bada vår hund Lizzie. Gissa om hon blev fin? Ska lägga ut en bild lite senare.

Om ett par timmar ska jag till sjukgymnasten och träna. Maken ska handla och hämta ved. Jag ser mycket fram emot morgondagen då jag ska in till Bollnäs och träffa Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen. Jag längtar att få börja arbetsträna. Hoppas allt flyter på lika bra som det gjort hittills.

Ha en underbar dag - jag återkommer lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0