Tränat

Idag har jag jobbat mina fyra timmar, sedan åkte jag hem och vilade en stund innan träningen. Oj vad motigt det kändes att åka iväg, men när jag väl var där var det ju roligt. Jag hade bestämt mig för att ta det lugnt idag eftersom jag fick sån värk efter förra gången. Men inte då... Jag körde på som vanligt jag, så nu återstår det att se hur jag mår i morgon. Alla cyklar var ockuperade av andra tanter så jag bestämde mig för att testa trampmaskinen som uppvärmning. Men hjälp av min snälla sjukgymnast som ställde in allt det "täkniska" så trampade jag på för kung och fosterland. Oj vad jobbigt det var, men jag kämpade på. Sen körde jag min sekvensträning som vanligt.

Vilade en stund innan middagen som idag var makens goda chili con carne och sedan tog jag en skönt och lyxigt bad. Nu softar jag framför Tvn resten av kvällen. Noterade att det inte blir nåt "Bygglov" i fyran ikväll pga.... jamen gissa.... sport förstås. Sänd skiten i Tv4 sport i stället. Mööörr!!!

Men som tur är kan jag titta på Sofias änglar på femman istället. Jag älskar heminredningsprogram men hatar sport som gör att "mina" program får flytta på sig. Då mörrar jag så man kan tro att jag kommer från den del av bynn där man inte tycker om fänkål. (Ett otroligt internt skämt som jag vet att Marie skulle flessat gott åt).

Hoppas ni alla får en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0