Sisanne

Bymål i rubriken kan tilläggas för utsocknes fölk :)

Nu har vi precis avnjutit en middag som idag bestod av mor Helens wookade Thaifläskfilé. Mätta och belåtna drog familjen var och en till sin syssla. Dottern till sitt rum för film, jag till Tvn för att se om det finns nåt att se där idag och maken ner i gillestugan för att annonsera ut lite prylar vi vill bli av med via datorn. 

Annars har det väl inte hänt så värst mycket här idag. Jag har jobbat vilket fortfarande är lika roligt. Våra nattgäster har begivit sig hemåt, underbart att träffa dem var det!

I morgon ska jag träna och jag vill INTE ha ont en hel vecka efteråt denna gång. Hoppas verkligen jag slipper det.

Nej nu åter till Tvn. Ha en trevlig kväll hörrni!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0