Mitt i veckan

Ja där befinner vi oss nu. Maken har en "skruva upp hyllor" dag och själv ska jag ge mig i kast med att städa kylen och även dyka ner i tvättstugan ett tag. Annars är det inte så mycket planerat mer än att passa sopstationen som har öppet mellan 14 och 16 idag. (och en liten låda till Erikshjälpen då) Jag måste faktiskt ge dagens ros till sopstationen i Edsbyn som utökat sina öppettider till 4 dagar i  veckan varav två av dagarna till 19.00. Sånt gillas!! I det miljömedvetna tänket måste man ju ha öppet så folk har en möjlighet att åka dit och sopsortera. Jag tycker det är helt suveränt när saker utvecklas åt rätt håll.
Sedan funderar jag på att inhandla en stor säck blomjord 
och plantera om mina krukväxter. Ta lite sticklingar med på några av pellisarna. Gruvar mig lite för jag har ju rätt många blommor, men skönt när det är gjort.


Ja ja... bara att ge sig i kast med dagens sysslor då....

Tjillevippen på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0