Men kära sööööta....

som dom säger här uppe i Hälsingeskogarna. Jag har sovit middag! Efter jobbet var maken och jag en sväng på Erikshjälpen och när vi kom hem så lade jag mig i soffan en stund och skulle vila. Men jag somnade som ett litet barn och vaknade inte förrän dottern kom hem. Men sova middag är så härligt det så det är bara att passa på när man får chansen.

Har lite träningsvärk i ryggen idag, eftersom min sjukgymnast gav mig fler övningar och mera tyngder. Men man ska väl känna att man tränat antar jag. Bara på det igen imorgon.

Om en stund ska vi skjutsa dottern till bussen. Hon ska ner till Stockholm för ännu en audition så nu håller vi tummarna att sången sitter som en smäck trots att hon varit förkyld.

Good Luck mammas gojänta!


Kommentarer
Postat av: Nilla

Så skönt att sova middag. Det behövde du nog. Det kanske blir lite mycket med både arbetsträning och sjukgymnastik.

Så fin hon är gojäntan din.

Kram

2011-03-23 @ 17:40:51
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0