Klart

Säger som C-O jag: Ja HAPP! Då var kylen städad efter konstens alla regler. Dvs även "klorinad" som jag brukar säga. Passade samtidigt på att göra en inventering och skrev duktigt upp på inköpslistan vad vi ska handla när vi åker till Willys i slutet av veckan.

Maken har satt upp en massa hyllor 6 st tror jag det blev. Sen har vi varit på promenad med vovvarna vilket också var jätteskönt. Nu ligger jag och vilar ryggen innan jag ska gå ner i tvättstugan och röja, Fast Jolly tycker att jag ska kasta bollen till henne. Får väl bli lite sånt med då så hon får leka lite.

Ja ja... så intressant är mitt liv just nu. Men jag är ju en sån som njuter när saker blir gjorda och ordnade. Då sover jag gott om natten.

Huj!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Då får vi hoppas att du sover riktigt gott i natt ;o)

Kram på dig

2011-03-09 @ 14:36:41
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0