Ja jag säger då väl det

TUR att jag har spärrat dotterns telefon för betalsamtal. Hon fick ringa EN gång på hemtelefonen och rösta på Saade. Det fick Lilleman också göra. Själv röstade jag på Playtones, men gillade Vargas text bäst. SÅ sann! Hoppas den är någon till hjälp.

Vi har ätit underbar taco och haft det mysigt hela familjen. Nu ska jag se på Downton Abbey, men jag undrar vart programmet Big C tagit vägen ikväll, det som är så bra. Nån som vet?

Här kommer ögongodis åt alla småjänter:



Kommentarer
Postat av: Nilslilly

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2012-01-13 @ 13:03:58
URL: http://nilslilly.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0