Härligt!

I dag skiner solen igen, å vad härligt! Så idag blir det till att sitta ute i solen. Tror jag ska kolla med min mor om hon har några överblivna bomullsgarner för jag känner så för att virka. Förövrigt det enda handarbete jag behärskar, men det är väl alltid något :)

Jag ska tillbaka till arbetsförmedlingen en sväng på fm. För hon som har hand om arbetsträningar och rehab var inte där igår, men det är hon idag. Så tjejen jag träffade igår visste inte vad hon skulle göra, så hon påanmälde mig på A-kassan, vilket hon inte skulle gjort, fick jag veta igår när min underbara handläggare på F-kassan ringde för att kolla hur det gått. Så då blir det att åka tillbaka idag igen och be dem göra rätt. Men jag har ju ändå inget inplanerat mer än träning på em så det går bra det.

I dag fick dottern en tid för audition på ett gymnasium i Stockholm med teaterinriktning. Tiden fick vi reda på igår, så maken och jag skjutsade ner henne till hennes pappa i går em. Så idag håller vi tummarna att allt går bra. Hon har sökt flera gymnasier i Sthlm så det blir flera auditions.

Nu ska jag ta itu med dagens sysslor! På återhörande och ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0