Fylleriövningar

I dag när jag kom hem från jobbet tog jag tag i pappersbunten med "fylleriövningar". Det var papper som ska in till AF och A-kassa bl a.

Jätteroligt att jobba är det i alla fall. Om en dryg timme ska jag iväg och träna, känner mig inte ett dugg moiverad att göra det för jag är oftast så trött i ryggen när jag kommer från jobbet. Men det är bara att bita ihop och ge järnet.

I morgon efter jobbet tänkte jag lyxa mig med en tur till Erikshjälpen. Om jag kommer ihåg... det vet man aldrig förstås :)

Blir kanske mer rapporter lita senare. Just nu är inte inspirationen så nära mig om jag säger så. :)
Men ha en fortsatt bra dag!

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Calma

Hej vännen

TAck för tittinnen hos mej,alltid kul

Ahh,visst är det sönt när man väl tagit tag i såna där "måsten"man är så nöjd efteråt

Ha en bra dag vännen,,kramen från Calma:=)

2011-03-23 @ 09:07:32
URL: http://calma-s.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0