Filmtajm

I kväll ska vi gå och se filmen: "Hur många lingon finns det i världen?"



Jag, dottern och svärmor ska se den. Maken med förstås, men det är ju han som kör filmen på biografen ikväll.

I helgen såg maken, jag och svärmor filmen om Jussi Björling. Den kan jag varmt rekommendera för den som har möjlighet att se den.

I natt har jag sovit så dåligt. Dels har nacken värkt och dels så har hjärtat flimrat och betett sig konstigt. Jag har varit och kollat hjärtat förut och det är inget farligt. Dyker upp när jag är stressad eller överansträngd. Kan tänka mig att omställningen att börja jobba igen, kontra en intensiv helg kan ha bidragit. Hursomhelst så gick jag upp kl 3 för då hade jag inte sovit en blund. Tog en värktablett för nacken och lyckades faktiskt somna.

Har haft en rolig dag på jobbet men tog och sov lite middag när jag kom hem i alla fall. Det var jätteskönt och välbehövligt.

Kommentarer
Postat av: calma

Hej min vän

Ahh,den filemn tror jag är jättebra,såå kul,kul

Alla dina fysiska bekymmer kan säkert ha med jobbet o det att göra,en stress blir det ju sas,

Hoppas allt går bra för dej,,

Så glad att du är på g igen,verkligen



Bra med vilopauser,det behöver du säkert

Kramen från Calma:=)

2011-03-21 @ 20:03:05
URL: http://calma-s.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0