Det var det

Nu har maken dammsugit hela huset och torkat alla golv. Själv har jag städat toaletter, varit på promenad med hundar och fixat med tvätt. Har faktiskt hunnit med att sitta i solen en bra stund också. Men så skönt den värmer!

Nu ska jag lägga sista handen vid barnens rum, fixa mera i tvättstugan, lägga ut mattor och fylla på värmeljus, sen borde det mesta vara fixat. Jo förresten... blommorna vill nog också ha lite vatten så det ska jag också göra. Maken har bio ikväll. Två filmer kör han, en kl 17 och en kl 19. Sen hämtar han barnen när de kommer med bussen strax innan nio.

Belönar mig själv med ett varmt skönt bad när jag är klar, på med myskläder och sedan förvandlas jag snabbt till en hösäck framför Tvn.

Ja ungefär så ser min fredag em/kväll ut.

Må så gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0