Magen

Magen var inte min bästa vän i går kväll och i natt. När vi kom hem runt elva så fick jag otroligt ont i magen. Fick rusa på toaletten flera gånger. Tur jag var hemma och hade nära till toan annars vet man aldrig hur det hade gått. Smärtorna och toabesöken fortsatte i flera timmar. Men jag lyckades läsa för Lilleman och säga god natt under den här tiden i alla fall. Gick och la mig i dotterns rum så den stackars maken skulle kunna sova och inte behöva vakna av mig som for upp och ner.

Inpå småtimmarna började jag må illa och insåg att jag behövde ropa på maken att komma med hink. Jodå han hann precis fram med den.. innan... ja ni vet vad....

Nu tillhör jag den kategorin människor som kräks en gång vart 15 e år typ... Men denna gång fanns ingen återvändo.

Började känna mig bättre efter detta och kunde sova ett par timmar med.

I morse provade jag Proviva blåbärsdryck, vilken åts med tesked till en början. Det gick bra och nu har jag precis ätit en mjuk tunnbrödsmörgås. Hoppas på att få behålla detta nu.

Idag blir det alltså en dag i snigelfart. Är helt matt och slut i kroppen så det blir till att vila.






Kommentarer
Postat av: Nilla

Inget bra sätt att börja sommarlovet på, krya på dig min vän. Och tack för din kommentar i min blogg, jag blev ju alldeles rörd.

Många kramar

2011-06-19 @ 13:06:18
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0