I morgon vill jag

att solen fortsätter skina. Då ska jag tvätta klart och hänga till tork ute, sen ska mattorna såptvättas. Tänk vad sånt luktar gott. Så tänkte jag ta och damma lite och ta in lite syrener och liljekonvaljer bara för att de doftar så underbart. Ska köpa en blomma till Åsnans kärra (som är en trädgårdsdekoration). Golven tar maken och dammsuger och torkar. Själv städar jag toaletterna och badrummet.

Sen bör huset vara i bästa kalasform till dotterns födelsedag på lördag. Toppen va? Åh vad jag gillar att ha rent och snyggt omkring mig!

Har precis tittat på Tv programmet "Extrema samlare" på 3an. Jag får spader när jag ser sånt där. En kvinna hade så svårt att städa och ta reda på alla saker och all lort. Trots att sonen blev sjuk av det så kunde hon inte. Jag har väldigt svårt att fatta sånt. Jag vet att beteendet är en sjukdom men har ändå jättesvårt att fatta.

Nä nu är det strax dags att sova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0