Fullt upp

Idag blev det inget sova middag minsann. Istället blev det till att städa och fixa inför dotterns lilla bjudning i morgon. Hon slutar ju 9an i morgon och släkten kommer på en liten sommarbuffée. Maken har bakat Herrgårdstårta 



och lagat mat. I morgon åker jag och tittar på skolavslutningen och maken lägger sista handen vid matlagningen.

Nu är jag bra trött och ska strax gå och sova. Tom i skallen är jag med så det blir väl inte så mycket skrivet.

Men jag kommer att sakna att gå till jobbet - men inser att jag väl inte kan tvinga de små barnen att gå i skolan på sommarlovet bara för att jag tycker det är roligt att gå till jobbet. Ha ha ha... men sakna dem kommer jag att göra i vart fall. Har jag sagt att jag har världens bästa jobb?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0